Noc w Benátkach, Ŝtátne Divadlo Koŝice i skarby sztuki na Słowacji

Weekend 25-26 lutego 2017r. członkowie naszego Stowarzyszenia wraz z  zaprzyjaźnionymi melomanami spędzili na Słowacji. Głównym celem podróży był  spektakl „Noc w Wenecji” Johanna Straussa syna, na którego premierę w Operze w Koszycach zostaliśmy zaproszeni przez dyrektora Opery w Koszycach pana Petera Himiča.

25, 26 lutego 2017 r. - odbył się wyjazd do Opery w Koszycach – premiera Noc w Wenecji J. Straussa .

Zarząd Stowarzyszenia Miłośników Opery Krakowskiej ARIA zorganizował wyjazd do Opery w Koszycach na premierę Noc w Wenecji J. Straussa,.

Wyjazd odbył się w dniach 25, 26 lutego 2017 roku.

Już wkrótce relacja ze spotkania. Serdecznie zapraszamy!

Wyjazd operowy do Łodzi

W sobotę 1 października 2016r zebraliśmy się na parkingu w pobliżu Hotelu Sheraton, skąd mieliśmy wyruszyć w kolejną podróż operową. Tym razem celem wyprawy była Łódź, a głównym punktem programu – spektakl „Turandot” w tamtejszym Teatrze Wielkim. O 9 rano słońce przypiekało mocniej niż to zwykle ma miejsce jesienią, na błękitnym niebie nie było ani jednej chmurki, a drzewa zachwycały pięknie przebarwiającymi się liśćmi.

11 - 14 maja – wyjazd operowy do Semperoper – na spektakl Otello G. Verdiego oraz do Karlowych Varów.

Zarząd Stowarzyszenia Miłośników Opery Krakowskiej ARIA zorganizował wyjazd operowy do Semperoper na spektakl Otello G. Verdiego oraz do Karlowych Varów  - na spektakl "Nabucco" G. Verdiego  w  Teatrze Karlovarské městské divadlo. Wyjazd odbył się w dniach od 11 do 14 maja 2017 roku. Relacja z wydarzenia już wkrótce.

Wyprawa operowa do Zurychu

Kolejnym etapem naszych "wypraw operowych" był Zürich. Podróż odbyliśmy samolotem, a z lotniska do centrum miasta - pociągiem. W dniu przylotu zaplanowane było zwiedzanie z przewodnikiem. Wędrowaliśmy po pięknej starówce Zurychu, dotarliśmy też na  wzgórze Lindenhof. To historyczne (i prehistoryczne) centrum Zürichu. Zachowane są tam ślady zabytków celtyckich i rzymskich. Ze wzgórza podziwialiśmy panoramę miasta.

Wycieczka do Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu

W dniu 18 marca 2016 roku grupa naszych członków udała się do Wrocławia na koncert w NFM. W planie wycieczki oprócz koncertu wieczornego było wejście do Panoramy Racławickiej, zwiedzanie miasta z przewodnikiem oraz obiad w restauracji w Rynku. Wycieczkę po mieście rozpoczęliśmy od wizyty w gmachu Panoramy Racławickiej.

Świąteczne spotkanie

W grudniu 2015 roku zamiast cyklicznego Spotkania z Artystą Zarząd Stowarzyszenia zaprosił członków ARII na świąteczne spotkanie. Uroczystość odbyła się Restauracji operowej. Wzięło w niej udział ok.120 osób, co stanowi około trzy czwarte ogółu członków. Wszyscy zasiedli przy świątecznie przybranych stołach.